חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

הרמת פנים על ידי חוטים

הרמת פנים על ידי חוטים

בשנים האחרונות אחד הפתרונות הפופולאריים ביותר לתופעה של צניחת פנים היא שיטה של הרמת פנים על ידי חוטים.
אם בעבר הפתרון היחיד היה ניתוח להרמת פנים, כיום בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ניתן לבצע טיפול פשוט ויעיל ללא צורך בביצוע ניתוח.
תופעה זו של נפילת פנים היא בעצם נפילה של הרקמות הרכות המצויות בעור הפנים ומתרחשת לרוב בסביבות גיל 40-50 אצל גברים ונשים כאחד.
בעידן המודרני המודעות הגוברת לתהליכים אסתטיים והרצון לשמור על מראה עור פנים צעיר ורענן, הולידה אפשרות זו המוצעת כיום במרכזים אסתטיים רבים ברחבי הארץ.
במרפאה לטיפולים אסתטיים של סיגלית רווה, תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון טיפולים אסתטיים, ביניהם הרמת פנים על ידי חוטים אשר יעניקו לכם מראה עור מושלם בכל גיל.

תהליך הרמת פנים על ידי חוטים

אם אתם מרגישים שאתם חווים תופעה של נפילת פנים ולא מעוניינים לבצע פרוצדורה כירורגית כמו ניתוח, תהליך של הרמת פנים על ידי חוטים הוא כנראה הפתרון המדויק ביותר עבורכם.
במהלך ההליך, מוחדרים חוטים העשויים מחומרים דוגמת פולידיאקסנון או חומצה פולילקטית ודומיהם, אשר מחוברים למחט בעזרתה הם מוכנסים מתחת לפני העור לאחר סימון המיקום המדויק בו יש צורך לבצע הרמה.
לאחר הכנסת החוטים, הרופא ימתח את החוטים, מה שיוביל לביצוע הרמה של עור הפנים בצורה פשוטה ויעילה ויעניק מראה עור מתוח כבר בסיום התהליך ולאחר ההחלמה.
ההליך מתבצע על ידי רופא מומחה ואורך זמן קצר, כמו גם מאפשר חזרה מהירה יחסית לשגרה, עובדות אשר הובילו את סוג הטיפול הזה להיות מבוקש מאוד כיום.

טיפולי אסתטיקה בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כשמדובר על תהליכים אסתטיים בעור הפנים, חשוב לבצעם במרפאה אסתטית בה ישנם רופאים מומחים אשר מאחוריהם ידע וניסיון מקצועי בתחום.
במרפאת סיגלית רווה, אנו מציעים מגוון טיפולי הצערת פנים המתבצעים בשיטה חדשנית ובעזרת מכשור מתקדם ועל ידי מומחים בתחום האסתטיקה.
הטיפולים מתאימים לנשים וגברים כאחד, הרוצים לשפר את מראה עור הפנים שלהם ובהתאם לפרמטרים השונים הנבחנים במהלך ייעוץ ראשוני הניתן במרפאה.
כמו כן, אנו מציעים טיפולים שונים בעזרת מכשיר ייחודי המאפשר להפריד תאי גזע ספציפיים בהתאם לסוג הטיפול שמתבצע וכל זאת על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר בסיום התהליך.
לקבלת פרטים נוספים אודות טיפולי אסתטיקה בצורה חדשנית וייחודית ולתיאום פגישת ייעוץ, התקשרו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן