magazin

מילוי שקעי עיניים

מילוי שקעי עיניים והרמת עפעפיים בהליך פשוט, מהיר וללא ניתוח.
מילוי שקעי עיניים הנו טיפול אסתטי עדין אך מעולה ואחד הנחשקים כיום, נשים וגברים רבים הבינו כי אין סיבה להשלים עם המראה החיצוני כאשר ניתן בעלות סבירה לחלוטין וללא ניתוח לשפר איזורים בפנים אשר ״מציקים״ או ״מפריעים״ ביום יום.

אחד האיזורים אשר משפיע בייחוד על המראה הכולל של הפנים הנו העור סביב העיניים- איזו זה הוא גם הראשון עליו מתחילים להראות סימני הגיל.

העור סביב העיניים הוא העור העדין ביותר בפנים, שכבות העור באיזור זה מלכתחילה דקות יותר ולכן, כאשר יש האטה בזרימת הדם, בקצב התחדשות העור או שינויים הנובעים מזיהום אויר, גיל וכתוצאה מאיכות החיים הדבר ניכר בעור ומשפיע מיד על המראה החיצוני ולכן גם על התחושה הפנימית.

עם השנים השקעים הולכים ו״מתעמקים״ וכתוצאה מכך נוצרת כהות אשר מקנה מראה מבוגר יותר ועייף בעיקר. ניתן להשתמש בקונסילר אך קונסילר נוטה לדהות ולרדת במהלך היום ואינו מכסה את הכהות לחלוטין. מעבר לכך, שימוש באיפור זה נחמד אך כמה יותר נחמד יהיה פשוט להיפטר מהשקעים והכהויות לתקופה מאוד ארוכה ולכן לא להזדקק או להיות תלויה בקונסילר או תכשירים אחרים…

נמאס לך לראות את הכהויות מתחת לעיניים ולהראות עייפה או מבוגרת יותר מכפי שאת מרגישה? מעוניינת במראה עור צעיר, בריא וחיוני יותר מכפי שנראה כעת?

הפתרון: מילוי שקעי עיניים בחומצה היאלרונית– בהליך פשוט, מהיר וללא ניתוח או הרדמה ניתן להזריק חומצה היאלרונית לאיזור זה. רופא מומחה ומנוסה ידע להזריק בדיוק את הכמות הנכונה למקום הנכון, התוצאות יתחילו להגיע תוך מספר שעות ויתייצבו לאחר יום-יומיים ועד שבועיים.

המרדף הבלתי פוסק אחר יופי נצחי ומראה צעיר ורענן יותר, מוביל נשים וגברים כאחד לחפש טיפולים אסתטיים חדשניים ולא ניתוחיים. בין ההליכים המבוקשים ביותר כיום אפשר למצוא טיפול מילוי שקעים בעיניים, שיטה ניתוחית פשוטה ומהירה, תוך שימוש בחומצה היאלורונית, הידועה כחומר מילוי בעל יתרונות רבים. שיטה זו התגלתה כפתרון מצוין לטיפול בחששות המתבטאים לעיתים קרובות סביב העיניים, כגון קמטים, עיגולים שחורים ומראה שקוע. בחברה שבה סימני ההזדקנות הגלויים יכולים להשפיע על התפיסה העצמית והביטחון העצמי, הליך זה הפך לתקווה של ממש עבור אלה, נשים בעיקר, המעוניינות במראה רענן ללא צורך בניתוח פולשני או תקופות החלמה ממושכות.

כיצד מילוי שקעים בעיניים נעשה?

טיפול בשקעי עיניים תוך שימוש בחומצה היאלורונית הוא טיפול אסתטי מוקפד ומהיר יחסית. לאחר בחירת חומר המילוי המתאים בהתבסס על הצרכים האישיים והתוצאות הרצויות, ההליך מתחיל במתן הרדמה מקומית כדי להבטיח את נוחות המטופלת. לאחר מכן, מוזרק באופן ממוקד חומר המילוי ל-3-5 נקודות בכל צד של אזור העיניים. טכניקה מדויקת זו הכרחית להשגת תוצאות בעלות מראה טבעי והרמוני. הטיפול כולו נמשך בדרך כלל כחמש עשרה דקות, ומציע פתרון נוח ויעיל למי שמחפשת שיפור קוסמטי ללא צורך בניתוח פולשני.

יש לציין טיפול שקעים בעיניים מסוג זה הוא כמעט ללא כאבים, וניתן לחזור לשגרה ולכל פעילות רגילה מיד לאחר מכן ללא צורך בתקופת החלמה. בעוד שהתוצאות הראשוניות נראות מיד לאחר הטיפול, ההשפעות המלאות והמשמעותיות של מילוי שקעים בעיניים בחומצה היאלורונית מתגלות בדרך כלל במהלך השבועיים הבאים. שיפור הדרגתי זה מבטיח שינוי עדין וטבעי, מפחית את הופעת הקמטים, העיגולים השחורים והשקעים מתחת לעיניים. עם תוצאות שנמשכות כשנה, ישנה אפשרות לחזור על הטיפול בשנית, מה שמאפשר למטופלת עצמה, או למטופל לשמור על מראה צעיר ורענן לאורך תקופה ארוכה.

באילו מקרים מילוי שקעים בעיניים נדרש?

מילוי שקעים בעיניים בחומצה היאלורונית מבוקש לעתים קרובות במקרים בהם נשים מחפשות מענה באזור העיניים, הסובל פעמים רבות משקעים, שעלולים ליצור מראה עייף או מבוגר יותר. שקעים אלה עלולים להתפתח עקב גורמים כמו הזדקנות, גנטיקה או אורח חיים, ולעתים קרובות הם תורמים להיווצרות צללים ועיגולים כהים. הטיפול מוכיח את עצמו כמועיל במיוחד כאשר רוצים להצעיר את מראה הפנים הכללי על ידי החזרת נפח שאבד באזור עדין זה.

בנוסף, נשים (בעיקר) החוות את ההשפעות של ההזדקנות סביב העיניים, כגון הופעת קמטים עדינים, עשויות למצוא מילוי שקעים בעיניים בחומצה היאלורונית כפתרון מתאים. מכיוון שהעור סביב העיניים דק במיוחד ונוטה להראות סימני הזדקנות, החדרת חומצה היאלורונית יכולה לסייע בהפחתת נראות הקמטים ולתרום לעור חלק וצעיר יותר. בין אם זה כדי להפחית את המראה של השקעים, להעלים או לטשטש משמעותית את אותם עיגולים שחורים או לטפל בקמטים עדינים, הליך לא ניתוחי זה מציע פתרון לשיפור האסתטיקה של אזור העיניים, ועוזר להשיג מראה רענן וחיוני יותר.

לאילו תוצאות ניתן לצפות בטיפול מילוי שקעים בעיניים?

טיפול בשקעי העיניים באמצעות חומצה היאלורונית מציע מגוון תוצאות נהדרות, התורמות למראה צעיר ורענן יותר. אחת התוצאות העיקריות היא הפחתה של קמטים וקמטוטים מסביב לעיניים. כאשר חומצה היאלורונית מוזרקת לשכבות העמוקות של העור, היא משחזרת ביעילות את הנפח שאבד, מחליקה קמטים וקמטוטים התורמים למראה מבוגר יותר או עייף. במקביל, הטיפול נותן מענה למקרים של הופעת עיגולים שחורים ושקעים מתחת לעיניים, והוא מלווה בהפחתת אותן צלליות כהות המלוות אותם לעיתים קרובות.

חשוב לציין, התוצאות של טיפול בשקעי עיניים הן מידיות ונמשכות זמן מה. ניתן לראות שיפורים ניכרים מיד לאחר ההליך, וההשפעות ממשיכות להתגבר במהלך השבועיים הבאים. מאחר והחומצה ההיאלורונית היא חומר טבעי בגוף, החומצה המוזרקת נספגת ומתקבלת היטב בגוף ואף מנוצלת ביעילות. מחקרים מצביעים על כך שאורך החיים של התוצאות נוטה לעלות עם הטיפולים הבאים. משמעות הדבר היא שכאשר ההליך חוזר על עצמו, התוצאות נמשכות לעיתים קרובות לתקופות ממושכות יותר, ומאפשרות מראה טבעי צעיר ורענן יותר של אזור העיניים בכל מפגש שלאחר מכן.

מדוע חשוב לפנות למרכז טיפולים מקצועי כדי לעבור טיפול מילוי שקעים בעיניים?

לבחירת מרכז טיפולים מקצועי למילוי שקעים בעיניים באמצעות חומצה היאלורונית יש חשיבות רבה להבטחת חוויה חיובית, יעילה ומשביעת רצון. אנשי מקצוע מיומנים בתחום במרכזי טיפול אתסטיים אלה הם בעלי המומחיות והיכולת להעריך בקפידה את הצרכים האישיים של אותה מטופלת, את מצבה הנקודתי ובעיקר את טכניקת הטיפול הנכונה לה ביותר. מסגרת מקצועית זו מבטיחה גם הקפדה על תקני היגיינה מחמירים, תוך מזעור הסיכון לזיהום או סיבוכים הקשורים לאופי העדין של אזור העיניים. מרכזי טיפול בעלי מוניטין נותנים עדיפות לשילוב מטפלים מקצועיים ומנוסים מאד, ובכך מבטיחים למטופלים שהם נמצאים בידיהם של אנשי מקצוע הבקיאים בכל הקשור להליכים קוסמטיים אלה. בחירה במרכז טיפולים מקצועי לא רק מבטיחה תוצאות אופטימליות של טיפול בשקעי עיניים, אלא גם מספקת רמת ביטחון ואמון החיונית השוקלות טיפול באזור רגיש כל כך.

מעוניינות בטיפולי מילוי שקעים בעיניים?

סיגלית רווה, מרכז לטיפולים אסתטיים חדשניים וייחודיים, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. המרכז מציע מגוון של טיפולים קוסמטיים, לרבות טיפולי מילוי שקעים בעיניים, תוך שימוש בחומצה היאלורונית המבטיחה מענה בטוח ויעיל. מעוניינות בפרטים נוספים? פנו אלינו לטלפון 074-737-90-93. נשמח לעמוד לרשותכן ולרשותכם ולענות לכל שאלה ובקשה.

 

שתפו את המאמר:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
    Call Now Button