חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

אחרי כמה זמן רואים תוצאות של בוטוקס

אחרי כמה זמן רואים תוצאות של בוטוקס

חולמת על פנים ללא קמטים? זה הזמן לבוטוקס!

חומר הבוטוקס גורם להיחלשות של שרירי הפנים ובדרך זו מביא גם להעלמה של קמטים, בעיקר לקמטים דינמיים של רקמת עור המצוייה על שרירי הפנים. אם את רוצה לדעת אחרי כמה זמן רואים תוצאות של בוטוקס, כדאי שתדעי כי להזרקות הבוטוקס יש השפעה מניעתית עם טיפול ממוקד בגורם המוביל לקמטים בפנים ולכן הוא נחשב לטיפול יעיל במיוחד, עם תוצאות הנראות לעין תוך יומיים מביצוע הטיפול. הטיפול מיועד לטווח של 3 חודשים עד חצי שנה, כאשר לאחר תקופה זו ההשפעה של הבוטוקס על שרירי הפנים נחלשת. ניתן לראות שיפור במראה של הפנים בכל טיפול כאשר ישנו שיפור ביעילות הבוטוקוס מטיפול לטיפול.

אחרי כמה זמן בוטוקס משפיע להעלמת קמטים?

בקלינקות מקצועיות לאסתטיקה של הפנים, משתמשים בדרך כלל ב-2 חומרי בוטוקס להעלמת קמטים – בוטוקס אלרגן הנחשב לחומר המקורי לטיפולים אסתטיים וחומר הנקרא דיספורט המשמש גם לטיפול בהזעת יתר. אחרי כמה זמן בוטוקס משפיע תלוי במספר הטיפולים שעשית ובאיזור הפנים, אך כפי שציינו כבר לאחר יומיים מהטיפול הראשון שלך תוכלי לראות תוצאות. מלבד הזרקה של חומר הבוטוקס להעלמה של קמטים בשרירי הפנים, ניתן לבצע גם הזרקת בוטוקוס בשפתיים על מנת להרפות את השרירים מתחת ומעל השפתיים ולהביא למראה חלק ויפה. בשונה מהזרקה של חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקוס בשפתיים רלוונטית רק להעלמת קמטים כאשר החומצה ההיאלורונית משמשת בכדי לעבות את השפתיים והיא מתבצעת כהשלמה של הטיפול.

הזרקת בוטוקס במצח לנשים

שרירי הפנים הבולטים במיוחד הם שרירי המצח. הזרקת בוטוקס במצח מאפשרת להעלים את קמטי ההבעה ולהעניק לך מראה חלק וצעיר. ההזרקה מתבצעת במרפאה מקצועית לאסתטיקה של הגוף והפנים בתהליך מהיר ומדוייק במיוחד וזאת בכדי להעניק לך תוצאה מושלמת של עור חלק ויפה באיזורים הבולטים ביותר בפנים.

אחרי כמה זמן רואים תוצאות של בוטוקס?

אם את רוצה לדעת אחרי כמה זמן רואים תוצאות של בוטוקס באיזורי הקמטים המופיעים אצלך בפנים, צרי קשר עם המרפאה לאסתטיקה סיגלית רווה ותוכלי לקבוע תור לביקור במרפאה כבר לימים הקרובים. צוות המרפאה ישמח לראות אותך ולהעניק לך טיפולי אסתטי מקצועי להעלמת הקמטים בעור הפנים.

דילוג לתוכן