magazin

הטיפולים הכי אפקטיביים להעלמת קמטים #1

הטיפולים האסתטיים שבאמת עובדים –מיזותרפיה
כשמגיעים לגיל 40 ומעלה מבנה העור משתנה, אם עד סוף שנות ה30 הרגשת שהעור שלך מוצק יחסית והקמטים הם פסים דקים לא עמוקים ורק קצת מטרידים, מגיל 40-45 והלאה מתחילים שינויים מהותיים יותר בעור, שינויים הורמונליים ופיזיולוגים גורמים לכך שכמות האלסטין והקולגן פוחתת באופן משמעותי, היכולת של העור להתחדש הולכת ופוחתת וכך נזקי השמש, זיהום האויר והגיל משאירים חותם. את מתחילה לחשוב על טיפולים אסתטיים בשאיפה לראות תוצאות טובות יותר לשגרת הטיפוח שלך.

כיום, יש כלכך הרבה טיפולים אפשריים והבטחות לצמצום/ העלמת קמטים. כך שהחיפוש אחר הטיפול הנכון עשוי להיות מעט מבלבל ולעתים בחירה בטיפול כזה או קרם אחר יכולים בסופו של דבר להתברר כבזבוז זמן ומשאבים.

אז מה כן עושים? איך מטפלים בקמטים וכתמי עור?

טיפולי מיזותרפיה, והזנה בחומרים נכונים ומדוייקים לעור ומצבו מעודדים את העור ליצור קולגן ואלסטין, להתחדש ולהתמצק. הקמטים הם בעצם עור שכבר איבד את הלחות והגמישות ובעזרת טיפול מיזותרפיה ניתן לעודד את העור להתחדש, להסיר תאי עור מתים שכבר אינם יכולים להתמצק בחזרה ולעודד את הפעולה הטבעית של התחדשות העור אשר מתרחשת באופן טבעי בגילאים צעירים יותר. לאחר הטיפול העור מתחדש באופן טבעי ולכן נראה זוהר ובריא יותר.

אז למה לא פשוט למרוח קרמים מזינים?

מריחת קרם באופן יומיומי אינה עוזרת כאשר הקרם נמרח על שכבת עור ״מת״, לשכבת העור העליונה ביותר שבאה במגע עם זיהום אויר, שמש וחיידקים כאלה ואחרים יש תפקיד חשוב והוא הגנה על השכבות העמוקות יותר, הגנה זו אינה מתבצעת כפי שהייתה בגילאים צעירים מכייון שלעור אין מספיק יכולת להתחדש במהירות בה הוא נהרס כאשר הוא חשוף. לכן מריחת קרם פנים באופן יומיומי עוזרת לשמר את העור למספר שעות בודדות אך לא מספקת את הלחות הדרושה לעור ואת הפפטידים (החלבונים) להם זקוק העור בכדי להתחדש.

בטיפול מזותרפיה העור עובר פציעה מבוקרת אשר מסירה את שכבת העור המת ומאפשרת חדירה של חומרים מזינים לשכבות עמוקות כך ששכבות אלו יוכלו לקבל את החומרים להם הן זקוקות. בנוסף לחומרים שאנו מחדירים לעורך, הגוף בעצמו משחרר יותר חומרים מזינים אל העור מאחר והפציעה המבוקרת גרמה לכך שהגוף ״יתעורר״ ויטפל באיזור.

טיפול מזותרפיה נחשב לטיפול אסתטי, הוא טיפול הדורש ידע מעמיק ונסיון, על טיפול מזותרפיה להיות מותאם לעורך ומדוייק למצבו, אצלנו בקליניקה תעברי סריקת פנים ייחודית על ידי סורק הפנים הכי חדשני ומדוייק שקיים כיום בשוק. הסורק אותו תמצאי רק אצלנו, יאבחן את עורך באופן כזה שנדע להתאים עבורך את הטיפול לרמת הדיוק הגבוהה ביותר וכך התוצאות יהיו הטובות ביותר ותוכלי לראות את עורך משתפר, מתמצק ומתחזק כבר מהטיפול הראשון.

שתפו את המאמר:

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
    Call Now Button