חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

העלמת קמטים לגברים

העלמת קמטים לגברים

טיפולי העלמת קמטים הם סוג של טיפול פנים המסיר קמטים מהעור. הם פועלים על ידי גירוי הייצור של קולגן ואלסטין, שהם שני חלבונים שעוזרים לשמור על גמישות העור. ניתן להשתמש בטיפולי העלמת קמטים לגברים בדרכים שונות. יש גברים שבוחרים להשתמש בהם כאמצעי מניעה, בעוד שאחרים בוחרים להשתמש בהם על הפנים שלהם כשהם מרגישים שהקמטים שלהם בולטים מדי.

על סוגי הטיפולים השונים להעלמת קמטים לגברים

כיום תחום טיפולי האסתטיקה אינו נחלתן של הנשים בלבד וישנו מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה לגברים. אם הינכם מעוניינים להעניק לעצמכם מראה רענן יותר ולהיפטר מהקמטים- טיפולי העלמת קמטים לדברים יכולים להיות האופציה האידיאלית עבורכם. ניתן לבצע טיפולי החלקת קמטוטים והסרת קמטים עמוקים, הזרקות של חומצה היאלרונית ומתיחת פנים ע"י חוטים. כל אלו הם רק חלק מטיפולי העלמת קמטים ללא בוטוקס המאפשרים מיצוק העור תוך מספר טיפולים בלבד. כמובן שסוג הטיפול תלוי באם מדובר בקמטים דקים או מלאים. ניתן לטפל בקמטים דקים בהזרקות וקמטים מלאים ניתן למלא.

היתרונות בביצוע טיפולים להעלמת קמטים

לטיפולי העלמת והסרת קמטים ישנם יתרונות רבים שכמובן הבולט ביותר מבינהם הינו השבת המראה הרענן והצעיר לעור. הזרקת חומצה היאלרונית למשל, נחשבת לטיפול פופלרי ביותר כי תוצאות הטיפול מחזיקות מעמד לאורך זמן וכי הטיפול עצמו יעיל בעידוד יצירת קולגן בעור החיוני לגמישותו. כלל הטיפולים אורכים כחצי שעה וניתן לראות תוצאות מרשימות כבר לאחר מספר טיפולים. לרוב מומלץ לחזור על הטיפולים כל כמה חודשים בכדי להמשיך את גירוי ייצור הקולגן. כמו כן, מדובר בטיפולים לא ניתוחיים לכן ניתן לחזור לשגרה מיד לאחר ביצוע כל סוג טיפול.

טיפולים מקצועיים שיעניקו לכם מראה צעיר יותר

כחלק מתהליך ההזדקנות זהו רק טבעי שיחלו להופיע לכם קמטים בפנים, לרוב אנשים רבים יירצו להפחית את קיום הקמטים או להעלימם לחלוטין ולשם כך יש צורך בביצוע טיפולים שונים. אנו מזמינים אתכם להנות משלל טיפולי אסתטיקה לגברים וטיפולי העלמת קמטים ללא בוטוקס המתבצעים בסטנדרט גבוה ביותר ותוך אבחון והתאמה אישית, וגם במחירים משתלמים- כי הנעורים מעולם לא נראו קרובים יותר. אז לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים כאן

דילוג לתוכן