חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

הצערת פנים באמצעות תאי גזע

הצערת פנים באמצעות תאי גזע

כבר שנים רבות שנשים וגברים כאחד מחפשים את פתרון הקסם שיעזור לפנים שלהם להראות צעירות יותר ובכך לשקף גם התחושה הפנימית והרעננה. עד כה הדרך הפופולרית ביותר הייתה הזרקת חומרים כימיים שונים ואפילו ניתוחים. אבל, בצדק לרבים יש חשש גדול לבצע הליך פולשני כמו ניתוח וגם חשש מלהזריק חומרים שהם זרים לגוף האדם. השאיפה לשימוש בחומרים טבעיים הביאה לפיתוח שיטה המתבססת על תאי גזע.

מהם תאי גזע

תאי גזע הם בעצם התאים המרובים שמסייעים לנו, או לכל גוף חי ואורגני אחר, להתקיים. משמע, ישנם תאי גזע מאד ספציפיים לבני אדם, לצמחים ועוד. מדובר כמובן בחומר שהוא טבעי ולכן גילו שהזרקתו מתמצית שומן לאזור ייעודי מסייעת בחידוש התאים והצערת העור באותו המקום. כיום הזרקות תאי גזע, או טיפול מזותרפיה, זו אחת הדרכים הטבעיות והבטוחות ביותר להצעיר את עור הפנים שלנו, להעלים צלוליטיס ועוד.

איך זה עובד

הצערת הפנים מתבצעת על ידי הזרקת התאים למקום הייעודי ובכך על ידי פציעה מבוקרת ומדויקת של העור אנו מעודדים ייצור של תאי קולגן, הטבעיים לנו. תאי הקולגן הללו עוזרים להתחדשות העור, על בסיס אותם התאים שהזרקנו. ניתן לבצע כמה מן הטיפולים הללו על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, אבל ניתן לשים לב לשיפור כבר מן הטיפול הראשון.

איך אדע שהטיפול מתאים לי

הזרקת תאי גזע הינו טיפול שצריך להתרחש בסביבה מבוקרת ועל ידי אנשי מקצוע. כמו כן, ההחלטה בנוגע לכמות הטיפולים ואופיים צריכה להתבסס על חוות דעת של אותו איש המקצוע, או הקליניקה אליה תיגשו וזאת על מנת לא לגרום נזק לעור. לכן, אם אתם לא בטוחים כיצד להתחיל ואיזה סוג טיפול באמת מתאים לבעיה שתרצו לטפל בה, פנו אלינו בקליניקה של סיגלית רווה ואנו נבצע אבחנה והתאמה של טיפול במיוחד בשבילכם.

השורה התחתונה

החשש מטיפולים להצערת הפנים, שהם פולשניים ועם חומרים כימיים, הוא חשש ממשי והגיוני. אבל, חשוב לדעת שלא אבדה כל תקווה וכיום ניתן לבצע טיפולים עם חומרים טבעיים ובריאים, שמסייעים לעור שלנו להתחדש ולראות תוצאות כבר מהרגע הראשון. כל מה שצריך לעשות זה לפנות אלינו לאבחנה מקצועית וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

דילוג לתוכן