חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
חומצה היאלורונית – מילוי ופיסול פנים

treatments

טיפולים אסתטיים והזרקת חומצה היאלרונית -כיום, אחד מטיפולי האנטי אייג'ינג הפופולאריים ביותר,

הסיבה לכך היא כי מדובר בחומר מופלא הקיים באופן טבעי בגופנו כאשר אנו צעירים בכמות מדוייקת לנו. כאשר אנו מתבגרים כמות החומצה ההיאלרונית בגופנו הולכת ופוחתת, לחומצה היאלרונית השפעות רבות על גוף האדם. נתאר לכן כאן במאמר את כל מה שצריך לדעת על הקסם שנקרא – חומצה היאלרונית

טיפולי אסתטיקה

שאלות נפוצות

החומצה ההיאלרונית היא חומר הקיים בגופנו, ניתן למצוא את החומצה במפרקים, ברקמות ובעיקר בעור, חומצה היאלרונית סופחת אליה נוזלים וגורמת לסיכוך ומונעת זעזועים, כמו כן מקושרת לאחזקת הקולגן בעורנו – ככל שיש לנו יותר חומצה היאלרונית, אנו יותר בריאים, חזקים והסיכוי לפציעה או נזק במפרקים ובעור פוחת. בנוסף כאשר נפצעים רמה טובה של חומצה היאלרונית מאפשרת ריפוי מהיר ואיכותי לפציעות. לאדם צעיר יהיו אחוזי חומצה היאלרונית גבוהים בגוף וככל שמתבגרים הגוף מייצר פחות ופחות חומצה היאלרונית כך שהנפח יורד, השחיקה עולה ויש יותר פציעות בעור והחלמה איטית.

מכיוון שהחומצה ההיאלרונית מספקת סיכוך, נפח, משמרת ומתקנת נזקים בגוף משתמשים בה בטיפולים רבים, מזריקים אותה למפרקים כאשר יש בעיות מפרקים, משתמשים בה בטיפולים לזירוז החלמה לאחר פציעה או ניתוח . בנוסף משמשת בטיפות עיניים לסיכוך עיניים יבשות, רופאים משתמשים בה בניתוחים לשחזור קרנית ועוד מגוון טיפולים ושימושים.

מילוי שקעי עיניים בחומצה היאלרונית, מילוי קמטים עמוקים והשבת נפח בלחיים, באיזור הלסת והצוואר. חשוב לדעת כי בהפקת חומצה היאלרונית משתמשים בצפיפות שונה לאיזורים שונים. המדע מאפשר הפקת חומצה היאלרונית צמיגית יותר או פחות ועל הרופא המזריק לדעת את הסמיכות והמינון הנכונים לקמט או השקע אותו רוצים למלא

מכיוון שמדובר בחומר המצוי באופן טבעי בעורנו, גופנו מקבל אותו בברכה. החומצה נשארת בעור ומספקת תוצאות, נפח, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין, שומרת על העור אלסטי ומתוח, החומצה מאפשרת מראה זוהר ובריא לעור לתקופה מסויימת, אמנם ארוכה אך מכיוון שמדובר בחומר טבעי השפעתה תלך ותתפוגג עם הזמן, היתרון הוא כי אין הגבלה לכמות הפעמים בה ניתן להשתמש בחומצה. היא כל כך טובה לנו ולעורנו, התוצאה טבעית ויפה, בניגוד לבוטוקס שניתן לפתח אליו עמידות בשימוש לא נכון- חומצה היאלרונית תמיד תספק תוצאות.

ישנם קרמים ותכשירים המציעים חומצה היאלרונית בתוך החומר, חשוב לדעת כי עורנו, נועד להגן על הגוף ואינו מאפשר חדירת חלקיקים בקלות לשכבות עמוקות – כפי שהעור מגן עלינו מפני חיידקים וזיהומים כך לא מאפשר כניסת חומרים אחרים, ישנם קרמים מאוד ספציפיים המתארים מיקרו חלקיקים של חומצה היאלרונית, במידה ואלה מצליחים לחדור אל העור, מדובר לרוב בשכבה העליונה -האפידרמיס. על מנת לקבל את היתרונות הרבים של החומצה הההיאלרונית אנו ממליצים על הזרקה לעומק השכבות, כך תוכלו לתת לעורכם את ההגנה, הסיכוך והלחות לו הוא משתוקק ואתם תקבלו בחזרה מראה בריא, צעיר יותר ועור זוהר ועשיר בלחות.

רוצות לשפר את מראה עור הפנים שלכן?

סיגלית רווה, המרכז לטיפולים אסתטיים בהרצליה, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. המרכז מתמחה במתן טיפולי אסתטיקה מסוגים שונים המסייעים בשמירה על חיוניות העור ובהשבת מראהו הזוהר והמתוח יותר. טיפולים אלה מתבססים על שיטות חדשניות מתקדמות מאד, המותאמות נקודתית לכל אחת ואחת.

לקביעת פגישה, ייעוץ ומענה לכל שאלה וקבלת פרטים אודות טיפולי PRP וטיפולים נוספים, אתן מוזמנות לפנות אלינו ישירות, לטלפון 074-7379093. נשמח לעמוד לרשותכן.

טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
מבחן התוצאה

before & after

לקוחות ממליצות

testimonials

המלצות לקוחות סיגלית רוה
דילוג לתוכן