חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

טיפול אולטרסאונד RF

טיפול אולטרסאונד RF

בשנים האחרונות כולנו ראינו עלייה חדה בביקוש לניתוחים מיוחדים שעוזרים לכל אישה וגבר להיראות צעירים יותר. ניתוחים אלו, ממש כפי שזה נשמע לכם, באים במחיר ולא מדובר רק במחיר כלכלי. ניתוח קוסמטי הוא ניתוח פולשני כמו כל אחד אחר ויש בו סיכונים לבריאות שלנו, לצד סיכון להותרת צלקות. אבל, למזלנו כיום אנו חיים בעידן מודרני ומתפתח בו כבר הומצאה חלופה נפלאה לניתוחים. הפתרון הוא כמובן טיפול באולטרסאונד.

מדוע אולטרסאונד RF עדיף

זוכרות כיצד בעבר הייתן נלחמות עם סכיני גילוח כמעט כל יום במטרה לקבל רגל חלקה ונקייה משיער וכיצד הגיח האולטרסאונד להסרת שיער ושינה את חייכן?

ובכן אותו הדבר קורה גם כאן בתחום הטיפולים האסתטיים. אולטרסאונד זו שיטת טיפול שאינה פולשנית והיא עובדת על בסיס גלי רדיו שמסייעים בטיפול בכמה גזרות וכל זה בלי לבצע חתך או התערבות פנימית בגוף. אנחנו נצא מטיפול מרוצות ונינוחות, ממש כפי שנכנסו אליו, אלא הפעם גם עם תוצאות.

מה הטיפול מעניק לנו

טיפול עם אולטרסאונד RF כאמור עובד על מיקוד של גלי רדיו באזור רצוי, דוגמת הפנים, ירכיים, בטן תחתונה ועוד. בעזרת טכניקה זו הוא מאפשר לכל אחד ואחת להשיג עור מתוח יותר, להמיס רקמות שומן, לצמצם נקבוביות וכדומה. בעצם נקבל תוצאה שתעזור לנו להיראות צעירים יותר גם בגיל מבוגר וכל זה ללא הצורך בהזרקות או אזמלים.

איפה כדאי לעשות את הטיפול

חשוב להזכיר שממש כפי שלא ניגש לניתוח או הזרקה במקום שאנו לא סומכים אליו, כמו בבית של מישהו, כך גם טיפול קוסמטי ומדויק לא כדאי לעשות במקום שאינו מורשה לכך. ההמלצה שלנו היא לבצע טיפול מקצועי על ידי גורם מורשה בלבד, לרוב בקליניקות מסודרות, כמו זו של סיגלית רווה. הקליניקה הוותיקה שלנו מעניקה טיפולים בשיטות ייחודיות ובעיקר תוצאות חסרות תקדים שיעזרו לכם להרגיש מבחוץ כמו שאתם מרגישים מבפנים – צעירים!

לסיכום

אם אתם מחפשים דרכים להצעיר את אור הפנים שלכם, או למתוח אזור בגוף שתרצו להרגיש עמו יותר טוב, כעת אתם בטוח יודעים שממש אין צורך בהליך כואב ופולשני. כל מה שצריך לעשות זה ליצור עמנו קשר בקליניקה של סיגלית רווה ולקבל טיפול אולטרסאונד שמותאם למטרות שלכם.

דילוג לתוכן