חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

טיפול בעזרת גז אוזון

טיפול בעזרת גז אוזון

טיפול בעזרת גז אוזון הוא שיטה להסרת חיידקים ווירוסים מהאוויר. זהו נוהג נפוץ בבתי חולים, מרפאות ומשרדים כמו גם בבתים. טיפול בגז אוזון לעור יכול לשמש לטיפול באקנה, אקזמה, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות. זה גם עוזר בתהליך הריפוי של פצעים וכוויות .טיפול בגז אוזון לשיער יכול לשפר את בריאות  הקרקפת וגם במניעת נשירת שיער מסיבות שונות כמו קשקשים, יובש או נזקים אחרים כמו כויות עור למשל.

הטיפולים השונים בהם עושים שימוש בגז אוזון

לרוב משתמשים בגז אוזון לטיפול בבעיות עור שהתעוררו כתוצאות מזיהומים, חיידקים או פטריות או בכדי להפחית חומרת דלקות שונות. שיטות הטיפול כוללות שתיית מי אוזון, הזרקות אוזון, טיפולים מקומיים באמצעות מים או שמן זית בהם האוזון מומס או ע"י שקית אטומה אותה ממקמים סביב המקום הרצוי. טיפול בערת גז אוזון נחשב ליעיל מאוד לחיטוי העור, לייבוש פצעים ולחידוש העור ומבטיח תוצאות טיפול מצוינות במינימום זמן. עושים בו שימוש לטיפולים בפטרת הציפורניים, לטיפולי אנטי איייג'ינג ומניעת קמטים, ואף לטיפול בהרפס וכויות עור.

התועלת שטיפול בעזרת גז אוזון יעניק לכם

טיפול באוזון הוא סוג של טיפול המשתמש באוזון כדי להפחית את חמצון העור. זהו טיפול פופולרי להזדקנות, אקנה והפרעות עור אחרות. טיפול באוזון מועיל לגוף במובנים רבים. זה עוזר לשפר את תפקוד המערכת החיסונית ומחזור הדם על ידי גירוי ייצור תאי דם לבנים וטסיות דם. גז אוזון לטיפול גם בעל השפעות אנטי דלקתיות המסייעות להפחית את הדלקת על פני העור.

טיפולים מקצועיים יעזרו לכם להיפטר מבעיות העור במהרה

המכון שלנו בעל ניסיון רב במתן מגוון טיפולי גז האוזון תוך מתן שירות מקצועי והתאמת הטיפול הנכון ביותר לכל מטופל ומטופל. הצוות המקצועי שלנו עושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובטכניקות טיפול חדשניות המבטיחים תוצאות טיפול אידיאליות. אנו מזמינים אתכם להנות מטיפולים מקצועיים בסטנדרט גבוה בכדי שתוכלו לחזור לעצמכם ולהיפטר מבעיות העור באופן היעיל והמדויק ביותר. במכון שלנו ניתן להנות מגז אוזון לטיפול במגוון רחב של בעיות עור בזמן קצר ובמחירים משתלמים. אז לקביעת פגישת ייעוץ מלאו פרטים לחזרה כאן

דילוג לתוכן