חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

טיפול PRP לשיער

איך מטפלים בנשירת שיער

נשירת שיער היא בעיה נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל, הודות להתקדמות בטכנולוגיה הרפואית, יש כיום טיפולים זמינים שיכולים לעזור להילחם בנשירת שיער. אחד מהטיפולים הללו הוא טיפול פלזמה לשיער, העושה שימוש במכונת פלזמה כדי להמריץ צמיחת שיער מחדש. אם אתם מחפשים תוצאות ארוכות טווח והתוצאות הטובות ביותר מטיפול בפלזמה קרה, חשוב לדבר עם רופא העור שלכם לפני קבלת החלטות לגבי האם הליך זה נכון עבורכם. במאמר זה, נדון בתוכנית הטובה ביותר לצמיחת שיער מחדש באמצעות טיפול זה וכיצד היא יכולה לעזור לך להתאושש מהתקרחות או שיער דליל.

על תהליך טיפול PRP  לשיער ואיך זה עובד

טיפול בפלזמה לשיער, הידוע גם כטיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם (PRP), כולל שימוש בפלסמת הדם של המטופל עצמו כדי לעורר צמיחה מחודשת של זקיקי שיער. טיפול PRP יכול לשמש הן לגברים והן לנשים שחווים שיער דליל או מקריח, כמו גם כאלו שחוו נשירת שיער עקב מצבים רפואיים או גורמים אחרים. התהליך כולל נטילת דגימה קטנה מדם המטופל ולאחר מכן הוצאת הפלזמה העשירה בטסיות הדם, אשר מוזרקת לאחר מכן לקרקפת שם היא מעוררת צמיחה חדשה. חשוב לציין, כמות הטיפולים נקבעת על פי רמת החומרה של מצב השיער של המטופל.

טיפול בפלזמה יכול להתאים למגוון רחב של בעיות שיער

טיפול בפלזמה קרה הופך יותר ויותר פופולרי בתעשיית טיפוח השיער. זהו הליך לא פולשני המשתמש באנרגיה חשמלית ברמה נמוכה לטיפול בנשירת שיער ולעורר צמיחת שיער. ניתן להשתמש בטיפול זה להשגת מגוון מטרות שיער, החל משיקום קווצות דליל או פגום ועד לקידום זרימת קרקפת בריאה. אבל מי הכי מתאים לטיפול הזה? טיפולי קרקפת פלזמה בטמפרטורה נמוכה הם היעילים ביותר עבור אלו עם רמות קלות עד בינוניות של התקרחות או דילול עקב הזדקנות, מתח או חוסר איזון הורמונלי. אלו עם מקרים חמורים של אלופציה אראטה עשויים שלא למצוא את אותה רמת הצלחה כמו אלו עם מקרים קלים יותר.

היתרונות בטיפול בפלזמה לבעיות שיער

טיפול פלזמה לשיער הוא דרך חדשה ומהפכנית לטיפול בנשירת שיער ולקידום צמיחת שיער.טיפול זה עוזר לחדש את הקרקפת, מעודד צמיחת שיער עבה ובריאה יותר. הטיפול יכול לעזור גם במצבים אחרים כגון התקרחות, פסוריאזיס והתקרחות. עם טיפול פלזמה לנשירת שיער, אתם יכולים לצפות להתחדשות מלאה של הקרקפת ולקבלת מראה שיער חזק ובריא יותר. במילים אחרות, היתרונות של טיפול זה כוללים גירוי צמיחה חדשה באזורים שבהם היה בעבר מעט שיער או ללא שיער; הפחתת דלקת; שיפור זרימת הדם; וקידום התחדשות בריאה של רקמת הקרקפת  כך שהשיער ייגדל במהירות ויהיה בריא וחזק.

טיפולים מתקדמים בסטנדרט גבוה שייאפשרו לכם להנות משיער חזק ובריא

אנו במרכז הטיפולים האסתטיים סיגלית רווה מאפשרים לכל מטופל להנות ממגוון טיפולים מתקדמים בסטנדרט גבוה. הצוות המקצועי שלנו מתמקד במתן יחס אישי לכל מטופל וזאת תוך התאמת הטיפול באופן אישי לבעיותו הספציפית. לצוות המקצועי שלנו ניסיון רב בביצוע טיפולים בפלזמה לשיקום מגוון בעיות רפואיות ועושים שימוש באמצעים המתקדמים ביותר על מנת להעניק לכם טיפולים בסטנדרט גבוה- כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. שאתם עוברים טיפול פלזמה במכון אתם יכולים לצפות להליך יעיל במינימום כאבים שגם מבטיח תוצאות. אז אם אתם מתמודדים עם נשירת שיער או כל בעיה אחרת עם מצב השיער שלכם אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת לתיאום תור

דילוג לתוכן