חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

טיפול פנים באמצעות הזרקת תאי גזע

טיפול פנים באמצעות תאי גזע

טיפול פנים באמצעות תאי גזע

כולם מכירים את הגישה הקלאסית שדוגלת בכך שיש לבצע טיפול פנים אחת לשלושה חודשים לפחות, כדיי לשמור על עור נקי ובריא וכדיי לעקב את התבגרות העור. בעוד שזאת בהחלט גישה טובה, רבים לא מעריכים מספיק את העובדה שזה פשוט לא יספיק וכדיי שנוכל לעקב באופן מוצלח את התבגרות העור ולטשטש את הסימנים הללו, אנו צריכים לבצע פעולות יותר מדויקות, אך בהחלט טבעיות.

הפתרון לאיכות עור הפנים שלנו

במילה אחת – הזרקות. אין לנו ספק שמילה זו מפחידה לא מעט אנשים והפחד הזה הופך לחסר משמעות אם באמת נוברים, קוראים ומגלים על מה מדובר. למרות שבעבר עולם ההזרקות סבב בעיקר סביב חומרים כימיים ורעלנים שונים, כיום השוק קיבל פנים אחרות לגמרי. מרבית ההזרקות המומלצות כיום הן הזרקות המתבססות על חומרים טבעיים שמסייעים לעור הפנים שלנו להתחדש ולייצר עוד תאים במטרה לסייע לבעיות שונות.

איך הזרקה תעזור לעור הפנים

כיום החומר המוזרק מתבסס על תאי גזע טבעיים מן הצומח וטיפול זה נקרא טיפול מזותרפיה. החומר יוזרק לאזור הייעודי ועל ידי פציעה מדויקת, העור ייבצע ייצור של תאי קולגן טבעיים שמחדשים ומצעירים את העור. אבל, טיפול פנים מאין זה יכול לסייע למגוון בעיות, חוץ מחידוש העור. תאי גזע מוזרקים כיום ברחבי כל הגוף על מנת לעזור לספורטאים, כדיי להוריד במשקל, להפחית בנראות של הצלוליטיס ועוד.

איך אתאים את הטיפול למטרה שלי

אם אתם מעוניינים בטיפול פנים באמצעות תאי גזע, הקליניקה של סיגלית רווה תעזור לכם למצוא את הטיפול הנכון לכם. הקליניקה הוותיקה שלנו מציעה מגוון של טיפולים ולמטרות שונות. לכן, לאחר אבחון מדויק נוכל להסביר לכם בדיוק איזה סוג טיפול פנים יתאים לעור שלכם, כמה פעמים יש לבצע אותו ובאיזה תדירות. יחדיו נוכל להגשים את החלום שלכם להיפטר מבעיית העור שהורידה לכם את הביטחון והקשתה על חייכם.

לסיכום

כעת אין לנו ספק שאינכם רואים בהזרקות דבר שלילי, אלא דבר שיכול לסייע לכם להגיע לאידיאל שרציתם עבור עצמכם. את כל זה ניתן כמובן לעשות באמצעות שימוש בחומרים טבעיים בלבד, דוגמת תאי גזע, בקליניקה המקצועית שלנו. צרו עמנו קשר בהקדם ונשמח לעזור לכם לצאת לדרך חדשה.

דילוג לתוכן