חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

כל מה שצריך לדעת לפני טיפולים אסתטיים

מכון אסתטיקה בהרצליה

נשים רבות המגיעות לגילאים מתקדמים בחיים מרגישות שמתחיל להיווצר פער בחייהם האישיים. מצד אחד, אמנם כעת יש הרבה יותר זמן פנוי לעצמן שכן הילדים עזבו את הבית, אך מצד השני הגוף שלהן אינו כמו שהיה בעבר. עור הפנים מתקמט, הגוף מתבגר ובאופן כללי כל שגרת החיים שלך משתנה. במקרה זה ישנן נשים הפונות לטיפולי טבעיים, אך דווקא טיפולים אסתטיים הם התשובה למראה עור צעיר ורענן.

כשמדובר על טיפולים אסתטיים, חשוב לדעת כי טיפולים אלו יהיו תמידים וילוו אותך לתמיד, או לפחות לתקופה הקרובה. לכן, לפי שבוחרים טיפול אסתטי, חשוב לשאול מספר שאלות. ראשית, מהו הדבר שתרצי לשנות בעצמך: האם מדובר באף, הפנים, או עור הפנים? הקשיבי לעצמך ותחליטי איזה חלק בך את רוצה להתאים לתחושה הפנימית. אפשר לבחור בכמה איברים, או באיבר אחד, אך הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מהו הטיפול המתאים ביותר בשבילך.

לאחר שבחרת את הטיפול המתאים, חשוב לדעת מהו משך הטיפול וציפיות. תשאלי את עצמך כמה זמן את מוכנה להשקיע על מנת לתאם פגישה, ומתי את רוצה לראות תוצאות. לאחר ששאלת את שאלות אלו, תוכלי להתאים לעצמך את הטיפול המתאים. כמו כן, חשוב לדעת מיהו הרופא המטפל ולראות את טיפולים קודמים שהוא או היא עשו.

אז סיפרנו מהם השלבים לבחירת לבחירת טיפול אסתטי המתאים ביותר, אבל למה כדאי לך לבחור סטודיו לרפואה אסתטית של סיגלית רווה? ראשית, כבר כאשר תגיעי לפגישת הייעוץ, תקבלי הכוונה מהו הטיפול המתאים עבורך לפי סוג העור שלך ובפגישה זו נציג את כל האפשרויות הטובות בשבילך. שנית, הטיפול שלנו הינו קצר יחסית ויקח עד שבועיים למראה צעיר בדיוק כמו שאת מרגישה מבפנים. גם לאחר סיום הטיפול, תוכלי לקבל הכוונה וייעוץ סטיילינג כך שתוכלי להרגיש נפלא מכף רגל ועד ראש. אנו מתחייבים ללווי מקצועי וקשוב ולרמת הביצוע הגבוהה ביותר, כדי שתקבלו את הפנים שתמיד רצית.

כל מה שנותר לך הוא להתקשר למרפאה או לפנות דרך טופס ההרשמה, בויחד ונצא לחוויה משותפת, מהירה ומתגמלת שתעזור לך להיראות בדיוק כפי שאת מרגישה.

דילוג לתוכן