חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

לכמה זמן מחזיק סקולפטרה

לכמה זמן מחזיק סקולפטרה

איך להשיב את האלסטיות והנפח לעור הפנים?

טיפולי הסקולפטרה נחשבים לחדישים יחסית לטיפולי אסתטיקה אחרים לטיפוח עור הפנים והם מביאים איתם אלסטיות ונפח בעלי עמידות לתקופה ארוכה יחסית לחומצות אחרות. אם אתם רוצים לדעת לכמה זמן מחזיק סקולפטרה, כדאי שתכירו את שיטת הטיפול החדשה המאפשרת החזרת סיבי קולגן לעור בצורה יעילה ומהירה. החומר סקולפטרה נחשב לייחודי עם ייצור מוגבר של קולגן לעור הפנים בשונה מטיפולי אסתטיקה אחרים לעור הפנים. עידוד ייצור של סיבי קולגן בעור הפנים, מאפשר את שיפור המראה את האלסטיות הנדרשת לנשים ולגברים, בעיקר מגילאי 35 ומעלה.

מה זה סקולפטרה ולמה הוא יעיל?

החומר סקולפטרה הינו חומר המיועד למילוי של קמטים בעור והוא עשוי מחומצה פולי לקטית. חומצה זו היא סינטטית ועברה אישור של ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי. חשוב לדעת כי את החומצה הפולי לקטית גם הגוף שלנו יכול לייצר בתהליך טבעי המתרחש בעת פעילות גופנית בשרירים. החומר אם כן, נספג היטב בגוף ומאפשר טיפול יעיל לאזור עור הפנים. תוצאות הטיפול נראות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון, אך יש צורך לבצע טיפול נוסף או לעיתים גם שניים נוספים על מנת לספק את התוצאה הרצויה.

האם יש תופעות לוואי לאחר הטיפול?

טיפולי אסתטיקה לעור הפנים באמצעות החומצה סקולפטרה, הם בטוחים בהחלט ולעיתים ניתן לראות תופעות לוואי קלות לאחר הטיפולים כמו אדמומיות, שטפי דם, או אי נוחות באזור העור בו בוצע הטיפול. תופעות הלוואי נעלמות לאחר מספר ימים עד שבוע וניתן לבצע טיפולים נוספים בתוך ה-3 החודשים הראשונים לאחר הטיפול הראשון על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר להעלמת קמטים בעור. היתרון המשמעותי בשימוש בשיטת טיפול זו, הוא משך הזמן שהחומר מספק מענה להעלמת קמטים בעור הפנים, בשונה מחומצה היאלורונית ובוטוקס, חומר הסקולפטרה מספק מענה לתקופה של עד שנתיים וישנם מטופלים שהתוצאות בעור הפנים שלהם נשארו גם לתקופה של 3 שנים.

לכמה זמן מחזיק סקולפטרה ואיפה כדאי לבצע טיפול?

אם אתם רוצים לדעת לכמה זמן מחזיק סקולפטרה לטיפול הספציפי הנדרש לכם, צרו קשר עם המרכז לאסתטיקה סיגלית רווה ותוכלו לקבל את כל המידע על הטיפול החדיש והמתקדם להעלמת קמטים בעור הפנים.

דילוג לתוכן