חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

מה זה סקולפטרה

מה זה סקולפטרה

כששואלים זה סקולפטרה למעשה מתכוונים לסוג של ג'ל להזרקה למילוי קמטים, צלקות ופגמים אחרים בעור. הוא עשוי משילוב של חומצה היאלורונית קולגן ואלסטין. זה  מסייע להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים על ידי גירוי סיבי קולגן קיימים והגברת ייצורם של סיבי קולגן חדשים הטיפול גם ממריץ את ייצור האלסטין המעניק לעור שלך מראה חלק יותר. מדובר בטיפול לא ניתוחי העושה שימוש בלייזר בכדי לעודד יצירת קולגן ואלסטין על ידי העור לתוצאות טיפול אידיאליות שאינן נעלמות עם השנים.

לאילו טיפולים משתמשים בסקולפטרה

ישנן מגוון רחב של טיפולים בהם עושים שימוש בסקולפטרה. אחד מהם הוא זריקות סקולפטרה המשמשות למילוי שפתיים, לחיים או סנטר. תוצאות המילוי מטיפול זה לרוב מחזיקות עד שישה חודשים לפני שנדרש מילוי חוזר. ניתן להשתמש גם בסקולפטרה לגוף למיצוק חלקי גוף ובדרך זו ליצור קווי מתאר נאים יותר. כמו כן, טיפולי סקולפטרה לפנים יכולים לעזור בהפחתת קמטים בפנים, צלקות אקנה ולשיפור מראה העור.

על אופן הטיפול באמצעות סקולפטרה

סקולפטרה מוזרק לעור באמצעות אפליקייטור המגיע יחד איתו. למכשיר זה שלושה מחטים שנועדו להתמקד באזורים שונים בגוף או בפנים. על פי רוב יש צורך בכשלוש הזרקות במרווח של חודש בין הזרקה להזרקה. כל טיפול אורך כחצי שעה ומתבצע תחת אלחוש מקומי כך שניתן לחזור לשגרת החיים גם מיד לאחר הטיפול. תוכלו לראות אפקט כבר לאחר ארבעה חודשים לאחרי הזריקה הראשונה והתוצאות עצמן יישמרו למשך של כשנה וחצי עד שנתיים לערך.

החשיבות בביצוע טיפולי סקולפטרה ע"י אנשי מקצוע מומחים

כעת כשאתם יודעים מה זה סקולפטרה חשוב גם שתדעו כי למען הבטיחות האישית שלכם חשוב לעבור את מגוון הטיפולים אצל אנשי מקצוע מומחים ומיומנים שיעניקו טיפול נכון ויעיל. במכון לאסתטיקה של סיגלית רווה ניתן להנות מטיפולי זריקות סקולפטרה, סקולפטרה לפנים וסקולפטרה לגוף המבוצעים ע"י צוות מומחים מקצועי ומיומן תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וטכניקות טיפול חדשניות בכדי להבטיח תוצאות טיפול מושלמות במינימום כאב. אנו מזמינים אתכם להנות משירות אישי שגם מתחשב בצרכים שלכם וגם במחירים משתלמים לכל כיס. אז לתיאום פגישת ייעוץ מלאו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן