חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

מתיחת פנים ללא ניתוח

לייף סטייל

בעידן של היום בו כולם נמצאים ברשתות חברתיות ומתעדים כל רגע בחיים לכולם אכפת מאיך שהם נראים ולכן תמיד משתדלים לעשות הכל כדי להראות הכי טוב שאפשר. זוהי אינה תמיד משימה פשוטה ובמיוחד בגיל מבוגר שמתחילים להופיע קמטים באזור הפנים שלעיתים אנשים רבים מרגישים כי הם פוגעים במראה שלהם. כדי להתמודד עם כך, ניתן לעבור טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח שייסיעו במיצוק העור ויעניקו לו מראה רענן וצעיר. טיפול זה יכול לשפר את המראה הכללי של הפנים שלך על ידי החלקת קמטים וקמטים, מיצוק עור נפול והשבת אובדן נפח. זה יכול לשמש גם כדי לתקן אסימטריות בפנים או לשפר תכונות מסוימות כגון הסנטר או קו הלסת.

כל היתרונות בטיפולי מתיחת פנים לא ניתוחית

מתיחת פנים ללא ניתוח הופכת פופולרית יותר ויותר כחלופה לאפשרויות ניתוחיות. לא רק שהם מספקים אפשרות בטוחה וחסכונית למי שמחפש לשפר את המראה שלהם, אלא שהם גם מציעים מגוון יתרונות בהשוואה לניתוחים מסורתיים. מזמן השבתה מינימלי, עד ללא צלקות או כאבים, מתיחת פנים לא פולשנית מתגלה כאופציה אטרקטיבית עבור אלה המעוניינים במראה רענן ללא הסיכונים הכרוכים בניתוח.  ניתן להשתמש במתיחת פנים ללא ניתוח להפחתת קמטים, מיצוק עור, הפחתת רפיון, ולאזן את גוון העור. זוהי גם בחירה מצוינת עבור אלה שאין להם זמן או כסף לעבור הליך כירורגי מלא. בעזרת טיפולי הצערת הפנים הנכונים תוכלו להגיע לתוצאות בעלות מראה טבעי מבלי להיכנס מתחת לסכין.

על טיפול פלזמה לפנים וטיפולי מתיחת פנים לא ניתוחייים נוספים

קיימים כמה סוגים שונים של מתיחת פנים ללא ניתוח, כאשר כל סוג טיפול נועד לתת מענה לבעיות שונות ולספק רמות שונות של תוצאות. הרמת חוטים, הזרקת בוטוקס, חומרי מילוי עוריים, שיקום עור בלייזר, פילינג כימי, מיקרו-דרמבריזיה, קריוליפוליזיס והידוק עור בתדר רדיו–  הם רק חלא מהדוגמאות לטיפולים לא ניתוחיים למתיחת פנים. דוגמא נוספית היא טיפול בפלזמה לפנים. מדובר בהליך זעיר פולשני המשתמש במכשיר פלזמה כדי להעביר זרמים חשמליים ברמה נמוכה אל פני העור. הזרמים ממריצים את ייצור הקולגן, משפרים את גמישות העור, מפחיתים קמטים ומאזנים שינויי צבע. התוצאות הן מיידיות ולאורך זמן, לכן זוהי בחירה אידיאלית עבור כל מי שרוצה להיראות צעיר יותר מבלי לעבור הליך כירורגי.

למה לצפות לאחר הליך מתיחת פנים לא ניתוחי

לאחר ההליך, אתם יכולים לצפות לתקופת החלמה מינימלית עם מעט זמן השבתה. לא יהיו צלקות או חבורות ותוכלו לחזור לפעילות הרגילה שלכם במהירות. אתה עלול לחוות נפיחות ואדמומיות באזור שטופל אך זה אמור להיעלם תוך מספר ימים. התוצאות של מתיחת פנים לא ניתוחית נראות בדרך כלל מיד לאחר הטיפול אך הן עשויות להמשיך להשתפר עם הזמן ככל שגופך מסתגל לשינויים.

מגוון טיפולים לא ניתוחיים למתיחת פנים שמבטיחים תוצאות לאורך זמן

אנו במרכז הטיפולים האסתטיים סיגלית רווה מקפידים לכל מטופל ומטופל טיפול מסור ומקצועי במטרה להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבורו. הצוות המקצועי של המכון מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בביצוע הטיפולים השונים ועושים שימוש בטכניקות ייחודיות ואמצעים מתקדמים שמבטיחים תוצאות טיפול אידיאליות במינימום כאבים. אנו מעניקים מגוון רחב של טיפולים בסטנדרט גבוה בינהם גם טיפולי מתיחת פנים לא ניתוחיים מתקדמים.- כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות. אז אם אתם מעוניינים לשפר את מראה העור שלכם ולהיפטר מהקמטים- אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת לקביעת תור ראשון לאבחון והתחלת הטיפולים

דילוג לתוכן