חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

נשירת שיער גיל המעבר

נשירת שיער גיל המעבר

מחפש פתרונות לנשירת השיער? הגעת למקום הנכון!

נשירת שיער גיל המעבר אצל גברים ידועה כבר משנות ה-90 של המאה הקודמת והתהליכים הפיזיולוגיים שהגבר עובר בתקופה הזו קשורים לפעילות הורמונלית בדומה לגיל המעבר אצל נשים. נשירת השיער אצל הגברים נגרם ברוב המקרים כאשר שלב בו השיערה צומחת מתקצר וההורמון העיקרי המשפיע על התהליך הוא הורמון הנקרא דיהידרוטסטוסטרון. לגיל המעבר אצל גברים ישנם תסמינים נוספים כמו ירידה בחשק המיני, מסת שריר נמוכה יותר, שינויים תכופים במצבי הרוח ועליה בכמות השומן.

טיפול ממוקד לנשירת שיער גברים

ישנם 2 סוגים עיקריים של נשירת שיער גברים – התקרחות עגולה מוקדית והתקרחות דיפוזית. דלילות שיער אצל גברים מוקדית עגולה נובע מהצטברות של קרחות עגולות של מספר ס"מ. דלילות שיער אצל גברים דיפוזית יכולה להופיע עקב חוסר בברזל, חוסרים תזונתיים נוספים והפרעות שונות המופיעות בתפקוד של בלוטת התריס. אם כן, על מנת להעניק לך את הטיפול המתאים לנשירת השיער, חשוב לבצע בדיקת אבחון במרכז טיפולי מקצועי בכדי להתאים את הטיפול לגורמים לנשירת השיער. היום גם קיימות השערות נוספות לגבי נשירת השיער ביחס למחלות כרוניות שונות כגון סכרת ומחלות לב.

פתרונות משולבים לדלילות שיער גברים

הטיפול בדלילות שיער גברים בדרך כלל משלב מספר טיפולים במקביל על מנת למנוע נשירה נוספת של שיער ולהביא לתוצאה המיוחלת של התחדשות זקיקי שיער חדשים. השילוב יכול להיות בין לקיחת תרופות, ויטמינים וטיפולים חדשניים כמו טיפול טסיות. טיפול מונע לנשירת שיער גיל המעבר, יכולה לסייע לך גם בטיפול בבעיות אחרות הנובעות מגיל המעבר ופוגעות בתפקוד היום יומי שלך. טיפול בתכשירים שונים הוא נפוץ יותר היום והוא שייך למשפחת תכשירי מינוקסידיל המעניקים מענה לשיער דליל. הטיפול מסייע להחזרת זקיקי השיער הקיימים לפעילות וניתן לשלב אותו עם טיפול טבעי באמצעות מכשור מתקדם.

פנייה למרכז מקצועי לטיפול בנשירת שיער גיל המעבר

למידע נוסף על טיפולים מתקדמים לנשירת שיער גיל המעבר אצל גברים, צור קשר עם המרפאה לאסתטיקה סיגלית רווה ותוכל לקבל את כל הפרטים על הטיפולים המתקדמים ביותר היום לנשירת שיער. צוות המרפאה ישמח להתאים לך תוכנית טיפולים מותאמת אישית למצב הקרקפת וזקיקי השיער.

דילוג לתוכן