חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

נשירת שיער והתקרחות אצל נשים

נשירת שיער והתקרחות אצל נשים

סובלת מנשירת שיער משמעותית? מעוניינת בטיפול?

נשירת שיער והתקרחות אצל נשים הינה תופעה נפוצה הנגרמת מתהליכי שינוי הורמונליים אצל האישה, כאשר הסיבות לשינויים ההורמונליים יכולות להיות שונות מאישה לאישה. מחלות מסויימות, הריונות, זיקנה וטיפולים תרופתיים קבועים יכולים להיות סיבה לנשירה אצל נשים. ישנם מספר סוגים של טיפולים לבעיית נשירת שיער אצל נשים כמו טיפול באמצעות תרופות, טיפול באמצעות ויטמינים וטיפול בטסיות הנחשב לטיפול מהפכני המאפשר הצמחה של זקיקי שעיר רדומים באיזור המקריח. אם את סובלת מהתקרחות משמעותית, מומלץ לך לפנות למרכז מקצועי לרפואה אסתטית להתאמת הטיפול למצב השיער שלך.

דלילות שיער בנשים איך להפחית ולחזק את השיער?

חשוב לדעת כי בכדי למצוא פתרון לדלילות שיער בנשים איך להפחית מהנשירה, צריך להבין את הסיבה לכך שהשיער שלך נושר. הנשירה של השיער היא רק סימפטום למצב פיזי הקשור לתהליכים המתרחשים בגוף שלך. יתכן ואף הנשירה נגרמת עקב שימוש בתכשירים כימיים להחלקת שיער או מחליקי שיער ויש לבדוק כל מקרה לגופו על מנת לספק לך את הטיפול הנכון ביותר עבור השיער שלך. טיפול במרכז לאסתטיקה מתקדמת, יסייע לך להבין את הסיבה לנשירה ובדרך זו כבר תוכלי להפחית את הנשירה על ידי מתן פתרון לבעיה הגורמת לסימפטום.

טיפולים מתקדמים למניעת נשירה וטיפול בהתקרחות

נשירת שיער והתקרחות אצל נשים היא גם טבעית וקצב צמיחת השיער בגיל מבוגר הוא איטי יותר, כאשר נשירה של השיער תמיד תהיה קיימת ברמה מסויימת. אין פתרון מהיר לבעיות של נשירת שיער ויש צורך להשתמש במספר כלים על מנת לטפל בבעיה. במידה וזקיקי השיער שלך הם אחידים בגודל שלהם, סיכוי רב יותר שהסיבה היא מצב פיזי משתנה ושינויים החלים בגוף ולא סיבה תורשתית. תחזוקת יתר של השיער לעיתים רבות יכולות לעשות את ההיפך ולפגוע בשורשי השיער שלך לטווח הארוך. אבחון הסיבה להתקרחות הוא השלב הראשון שיש לעשות על מנת לטפל בבעיה בצורה ממוקדת ולטווח הארוך.

מרכז טיפולי לנשירת שיער והתקרחות אצל נשים

לקביעת תור לטיפול לנשירת שיער והתקרחות אצל נשים, צרי קשר עם המרפאה לאסתטיקה סיגלית רווה הנחשבת לאחד ממרכזי האסתטיקה המובילים בארץ. התקשרי למספר הטלפון המופיע באתר וקבעי תור כבר לימים הקרובים.

דילוג לתוכן