חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

נשירת שיער טיפול טבעי

נשירת שיער טיפול טבעי

התקרחות גברית היא הסוג הנפוץ ביותר של נשירת שיער אצל גברים. זה מתחיל בדרך כלל עם נסיגת קו שיער, ואחריו דילול שיער בחלק העליון של הראש ולאחר מכן איבוד מוחלט של שיער בקרקפת.

גברים חווים בעיות נפוצות רבות כמו התקרחות, שיער דליל ונשירת שיער בשלבים שונים בחייהם. זה טבעי אבל יש לזה גם חסרונות כשהנשירה מתחילה ואז אף מגיע עד להערכה עצמית.

 

הגורמים לנשירת שיער בגברים

הגורמים הנפוצים ביותר לנשירת שיער בגברים הם גנטיקה, עיצוב שיער מוגזם, מתח ותרופות מסוימות. נשירת שיער היא גם סימפטום שכיח של סרטן ומחלות קשות אחרות.

 

הגורמים לנשירת שיער פתאומית

נשירת שיער פתאומית היא כאשר השיער שלך מתחיל לנשור בגושים או כתמים. זה יכול לקרות ממספר סיבות כגון:

– המערכת החיסונית שלך תוקפת את זקיקי השיער מה שמוביל לדלקת בקרקפת ולדלקת היכן שהשערות ממוקמות מה שגורם לאחר מכן לנשירה.

– מתח יכול להוביל גם לנשירת שיער פתאומית עקב שינויים הורמונליים בגוף.

 

נשירת שיער טיפול טבעי

ישנם טיפולים טבעיים רבים כדי למנוע או להפחית נשירת שיער פתאומית. אלה כוללים תוספי ויטמינים, חומצות שומן אומגה 3 ותזונה בריאה.

הדרך היעילה ביותר למנוע נשירת שיער או לסייע בניהול נשירת שיער קיימת היא טיפול אורגני טבעי שניתן למצוא בכל חלקי העולם. זה נקרא ביוטין וזה קומפלקס ויטמין B.

סוג נשירת השיער אינו הגורם היחיד לכך שאנשים שוקלים להשתמש בטיפולים טבעיים לנשירת שיער. הם גם משתמשים בטיפולים טבעיים מכיוון שהם בטוחים וגורמים לפחות תופעות לוואי מאשר תרופות. חלק מאפשרויות הטיפול הטבעיות הפופולריות ביותר לצמיחת שיער כוללות שימוש בשמן קוקוס וחומץ תפוחים.

שמן קוקוס מכיל חומצות שומן המסייעות למנוע ולטפל בשיער מנשירת טבעית ללא כל מחויבות או תופעות לוואי ארוכות טווח. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים משתמשים בזה כטיפול קו ראשון ולא בתרופות סינתטיות.

 

מרכז טיפולי לנשירת שיער בגברים

לקביעת תור בנוגע לנשירת שיער וטיפול טבעי בגברים, צור קשר עם המרפאה לאסתטיקה סיגלית רווה הנחשבת לאחד ממרכזי האסתטיקה המובילים בארץ. התקשר למספר הטלפון המופיע באתר וקבע תור כבר לימים הקרובים.

דילוג לתוכן