חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפול אולטרסאונד RF

treatments

המאה ה-21 היא תקופה נהדרת לחיות בה מבחינת האפשרויות המדהימות הקיימות לטיפול במראה העור

אם בעבר נשים וגברים נאלצו להשלים עם פגמי הזמן, כיום ניתן לחדש ולשפר את מראה העור בשלל שיטות ודרכים שונות וטכנולוגיות מתקדמות. המאה ה21 הביאה לנו מכשירים ותכשירים חדישים שמאפשרים לנו להגיע לתוצאות שבעבר חשבנו שיהיו בלתי ניתנות להשגה.כיום, כבר לא חייב לגשת לניתוחים פלסטיים על מנת להשיג עור מתוח. קיימות דרכים רבות ומעולות למיצוק, חידוש, ומתיחת העור ללא ניתוח. אחת מהן היא טיפול אולטרסואנד

אולטרה סאונד RF גלי רדיו

פשוט וללא ניתוח!

טיפול אולטרסואנד RF הוא טיפול הממוקד בעוצמה גבוהה על ידי גלי רדיו. זהו טיפול אסתטי חדשני, לא פולשני, נטול צלקות, המאפשר להשיג עור הדוק, מוצק ומורם יותר, לצמצם נקבוביות, להמיס רקמות שומן, לטפל בצלוליט ולעודד יצירת קולגן ואלסטין ועוד יתרונות רבים. הטיפול אפקטיבי לא רק לפנים אלא גם גם לאיזורים אחרים בגוף כגון ידיים, ירך אחורית, ירך פנימית, בטן תחתונה (צמצום סימני מתיחה לאחר לידה או ירידה במשקל) ועוד.

 

שאלות נפוצות

השיטה משתמשת בשילוב בטוח של גלי רדיו וגלי קול בכדי להעביר אנרגיית אולטרסאונד ממוקדת ישירות לשכבות התמיכה המבניות העמוקות של העור. בטיפול זה, גלי הרדיו פוצעים את שכבת העור ומעודדים את מנגנוני ההחלמה הטבעיים, דבר המאפשר לעור להתרפא בצורה מהירה יותר. באמצעות תהליך זה, נוצר אפקט הרמה ומיצוק מיידי מבלי לעבור ניתוח. באמצעות הטיפול, תוכלי להתמקד באיזור אחד בגופך שאותו תרצי לשנות, ולא תצטרכי לעשות ניתוח כולל באיזורים שלאו דווקא צריכים טיפול. בנוסף לכך, בגלל שהטיפול מאוד ממוקד, תוכלי לראות תוצאות במהירות יחסית לטיפולים אחרים.

לדבריו, עם הזמן, הרופאים “החלו להבחין בשיפורים המתמשכים עם גירוי קולגן ונפח לפנים”, מה שהוביל אותם לחקור יישומים נוספים. תכשיר הג’ל הסירופי של Sculptra עשוי מפולימר חזק הנקרא חומצה פולי-L-לקטית, חומר הדומה לתפרים מתמוססים, לדברי ד”ר הייאג, שמתניע את התהליך הטבעי של ייצור הקולגן בגוף כדי לחשוף מלאות מתמשכת יותר מאשר על בסיס HA. חומרי מילוי. לאחר הזרקת Sculptra, PLLA יוצר אפקט ביוסטימולטורי בתוך הרקמות, מסביר ד”ר סומנק, אשר, בתורו, “משפר את הקולגן באופן מקומי, ממש מתחת לקמטים הללו”. כאשר סינתזת הקולגן מתקדמת במהלך שישה עד 12 השבועות הבאים, ד”ר סומנק אומר שהחיזוק הנוסף הזה ישפר את גוון העור תוך “עם הזמן, ריכך את מראה הקמטים הללו”.

מומחית עור מוסמכת בעיר ניו יורק, מארי הייאג , ד”ר היא סקולפטרה מתוודה שהשתמשה בחומר המילוי מחוץ לתווית במשך שנים כדי לעבות עור מצמרר ולהחליק קמטים עמוקים בעור. “הדרך הטובה ביותר לחשוב על Sculptra היא התהליך הדומה לגידול הדשא שלך עם זרעים, לא גראס”, היא אומרת. “זהו אפקט איטי והדרגתי, אבל נותן את התוצאות הטובות והטבעיות ביותר לאורך זמן”. Sculptra זמין באופן נרחב במשרדי רופאי עור ומנתחים פלסטיים ברחבי ארה”ב. המחירים ישתנו בהתאם למיקום, למטפל וכמות המוצר בשימוש, אך המטופלים יכולים לצפות לטווח של 850 עד 2,000 דולר.

טיפול אולטרסואנד RF, כמו טיפולים אסתטיים אחרים, נועדו לנשים שרוצות להרגיש טוב עם עצמן גם בגיל בוגר. נשים שרוצות להרגיש צעירות ויפות בכל גיל וכאלה שהבינו כי כעת תורן להיות שלמות עם עצמן והמראה שלהן. ככה אנחנו יכולות להרגיש כפי שאנחנו מרגישות באמת! נשים עם ניסיון, ידע וחוכמת חיים שלא נותנות לטבע להכניע אותנו. להיראות טוב משמעו להבין שמגיע לנו הטוב ביותר, ושאנחנו רוצות להרגיש נפלא! אחרי שהקדשנו את מירב חיינו לטיפול בילדים ובזוגיות ועכשיו, עכשיו תורנו לבחור כיצד נראה כל פעם שנביט במראה.

לסיכום, טיפול אולטרסואנד RF הינו פתרון מושלם לנשים שרוצות להיראות ולהרגיש צעירות, מבלי לעבור ניתוח פולשני. הטיפול במרכז לרפואה סיגלית רווה יסייע לעורך להתחדש ולהתמצק תוך מספר שבועות בלבד.כל מה שנותר לך לעשות הוא לבחור מבין הטיפולים שלנו ונצא ביחד לדרך חדשה ומתגמלת.

רוצות לשפר את מראה עור הפנים שלכן?

סיגלית רווה, המרכז לטיפולים אסתטיים בהרצליה, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. המרכז מתמחה במתן טיפולי אסתטיקה מסוגים שונים המסייעים בשמירה על חיוניות העור ובהשבת מראהו הזוהר והמתוח יותר. טיפולים אלה מתבססים על שיטות חדשניות מתקדמות מאד, המותאמות נקודתית לכל אחת ואחת.

לקביעת פגישה, ייעוץ ומענה לכל שאלה וקבלת פרטים אודות טיפולי PRP וטיפולים נוספים, אתן מוזמנות לפנות אלינו ישירות, לטלפון 074-7379093. נשמח לעמוד לרשותכן.

טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
מבחן התוצאה

before & after

לקוחות ממליצות

testimonials

המלצות לקוחות סיגלית רוה
דילוג לתוכן