חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה
טיפולים אסתטיים: מרפאה אסתטית הוליסטית בסטנדרט גבוה

מתיחת פנים ללא ניתוח

הרמת פנים ללא ניתוח

היום יותר מתמיד, טיפולי הרמת פנים ללא ניתוח הפכו למקובלים ומבוקשים ביותר בתחום האסתטיקה בארץ ובעולם.
אם בעבר למטופלים אשר סבלו מנפילה של רקמות עור הפנים הוצעה האופציה של ניתוח כירורגי בלבד, היום בזכות טכנולוגיות חדישות, ניתן ליהנות מעור פנים מוצק ללא ניתוח.
אחד הטיפולים הנפוצים ביותר הוא ביצוע של הרמה בעזרת חוטי מיצוק גמישים אשר עשויים מחומר מתמוסס, אותם מחדירים לעור בעזרת מחט מיוחדת.
לאחר החדרת החוטים, מושכים אותם כלפי מעלה ועל ידי כך מאפשרים הרמה של החלקים בפנים אשר נראה כי החלו ליפול, תופעה המתרחשת סיבב גיל 40-50 ואת תופעותיה ניתן לשפר משמעותית בעזרת שיטה חדשנית המתבצעת על ידי רופאים מומחים ובשילוב המכשור המתקדם ביותר בתחום האסתטיקה. במרפאת המומחים של סיגלית רווה, תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון טיפולי אסטתיקה דוגמת הרמת פנים ללא ניתוח המתבצעים על ידי טובי הרופאים שיעניקו לכם טיפולים אלו למראה צעיר ורענן.

יתרונות הליך הרמת פנים ללא ניתוח

בניגוד להליך כירורגי כמו ניתוח או התערבות פולשנית כלשהי, לתהליך הרמת פנים ללא ניתוח ישנם מספר יתרונות הייחודיים לו בלבד.
ראשית, רבים מאיתנו מעדיפים לא להכנס להליך ניתוחי כשאין צורך ממשי ולכן אופציה זו יכולה להתאים מאוד למי שלא מעוניין היות ומדובר בתהליך המצריך טשטוש מקומי בלבד באזורים בהם תתבצע החדרת החוטים.
כמו כן, לאחר ביצוע ההליך, ישנה אפשרות שהמטופל יחוש אי נעימות קלה באזור הפנים אך מעבר לכך תהליך ההחלמה לא אורך זמן רב וניתן לשוב חזרה לשגרה בהקדם.
הטיפול עצמו הוא קצר ולא אורך זמן רב ומנגד מתקבלות תוצאות מדהימות אותן ניתן לראות כבר מההתחלה כך שאין זה מפליא שמטופלים רבים בוחרים דווקא בשיטה זו על מנת לקבל עור מוצק ומראה צעיר בקלי קלות.

מגוון טיפולי אסתטיקה מתקדמים במקום אחד

הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ולכן מוטב שייראו הכי טוב בכל גיל וכיום בעידן המודרני זו בכלל לא בעיה לשמור על מראה עור פנים מתוח ומדהים.
מרפאת סיגלית רווה- מרפאה אסתטית הוליסטית, מציעה ללקוחותיה טיפולי הצערת פנים ללקוחות בגילאי 40-50 ואנו מתמחים בביצוע טיפולים לעור בוגר וכל זאת בצורה הטובה ביותר.
עם טובי המומחים הבקיאים בשיטות השונות, מכשור מתקדם כמו מכשיר המאפשר להפריד את תאי הגזע הספציפיים לטיפול הייעודי ומכשירים נוספים המצויים בקליניקה- אצלנו תקבלו תוצאות שיגרמו לכם להרגיש נהדר תוך זמן קצר.
לתיאום פגישת ייעוץ, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר או להשאיר פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

דילוג לתוכן